També ha substanciat les preguntes de control, una interpel·lació i ha ratificat el manteniment de la Proposició de llei per a la reforma de la Constitució als efectes que l'illa de Formentera triï un senador propi
El Ple del Parlament de les Illes Balears s'ha reunit avui matí, dia 11 de novembre de 2025, per substanciar els punts de l'ordre del dia següent:
PREGUNTES
El primer punt ha correspost a la formulació de les preguntes de control per part dels grups parlamentaris als membres del Govern de les Illes Balears, amb sol·licitud de resposta oral davant el Ple.
INTERPEL·LACIÓ
Al segon punt de l’ordre del dia s'ha substanciat la Interpel·lació del Grup Parlamentari Mixt-Unides Podem, relativa a política general del Govern en matèria d’habitatge.
El diputat José María García ha interpel·lat José Luis Mateo, conseller de perquè doni explicacions sobre els motius o propòsits de la conducta de l’executiu en qüestions de la política general referida.
MOCIÓ
El tercer punt de l’ordre del dia ha correspost al debat i a la votació de la Moció del Grup Parlamentari Socialista, relativa a risc enfront de fenòmens meteorològics [TEXT APROVAT I VOTACIÓ]
PROPOSICIONS NO DE LLEI
En el quart punt de l’ordre del dia s’han debatut dues proposicions no de llei.
a.- Del Grup Parlamentari MÉS per Mallorca, relativa a educació pública [TEXT APROVAT I VOTACIÓ]
b.- Del Grup Parlamentari Socialista, a favor del Pacte d'Estat enfront de l'emergència climàtica. [TEXT APROVAT I VOTACIÓ]
RATIFICACIÓ MANTENIMENT PROPOSICIÓ DE LLEI
Finalment, el Ple ha ratificat el manteniment de la Proposició de llei RGE núm. 2953/18, per a la reforma de l'article 69.3 de la Constitució Espanyola als efectes que l'illa de Formentera triï un senador propi, amb independència del que triï l'illa d'Eivissa, a defensar davant el Congrés dels Diputats [NOTA INFORMATIVA]