Els ciutadans residents a les Illes Balears i qualsevol persona jurídica, associació o col·lectiu social de més de 25 persones amb domicili o establiment permanent a les Illes Balears podran participar en la funció de control al Govern mitjançant la presentació de preguntes d’iniciativa ciutadana previstes a l’article 203 del Reglament del Parlament de les Illes Balears.
Juntament amb la formulació de la pregunta s’han de presentar una sèrie de documents que consten en el formulari a l’efecte, així com el requisit d’identificació tant de la persona física com jurídica i el certificat de resident o d’empadronament i un domicili o un correu electrònic a efecte de notificacions sobre la tramitació de la pregunta.
Disposau d’un formulari que haureu d’emplenar i trametre al Registre General de la cambra (registre@parlamentib.es). Una vegada presentada la pregunta, se us n’informarà sobre l’estat de tramitació i se uns proporcionarà l’enllaç des del qual podreu seguir la seva trajectòria parlamentària.
Instruccions relatives a la tramitació de les preguntes d'iniciativa ciutadana
Accés al formulari PDF de presentació d'iniciatives ciutadanes